niedziela, 13 maja 2012

Prolog 2: Chcę być wolny!

              *sercem Carlosa*
(piosenka zalinkowana linijkę wyżej)


          Powinniśmy trzymać się razem, powinniśmy być jednością, niestety tak nie jest. Nasz zespół podzielił się na grupki, ja i Logan, Kendall i James. Zawsze w takich parach spędzamy czas, nigdy nie jest inaczej. Może to dziwne ale pomimo tych wszystkich konfliktów między nami, zawsze czerpiemy radość z wspólnie spędzonych chwil. Tak naprawdę nie mam przyjaciela, chłopaki są raczej kumplami. Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni, w końcu znamy się od bardzo dawna. Cieszymy się, że możemy robić to co kochamy, czyli śpiewać. To właśnie motywuje nas do walki, żeby w końcu stać się czwórką najlepszych przyjaciół. Wiemy, że nigdy z tego nie zrezygnujemy, nasz zespół nigdy się nie rozpadnie. Dlaczego? Ponieważ mamy wspólne marzenia, które chcemy za wszelką cenę spełniać. Liczy się tylko radość z śpiewania, niczego więcej nam nie trzeba. Mimo kłótni między nami, mimo, że mamy chamskiego menagera, który ciągle nami pomiata i tak chcemy robić to co robimy. Jestem pewien, że nigdy to nie ulegnie zmianie. Zrobię wszystko żeby śpiewać, ale także chciałbym być wolny i niezależny.
         Szedłem jedną z ulic Los Angeles, poranne słoneczko miło ogrzewało moją twarz. Zacząłem rozmyślać o tym co niedługo się wydarzy. Jedziemy w trasę koncertową z One Direction. Zawsze podziwiałem ich za to, że spełniają swoje marzenia, mają cudowne głosy i wielką radość z tego co robią. Nigdy nie wiedziałem tak zadowolonych z życia nastolatków, choć czasami wydaje mi się, że mają dosyć sławy, ale chyba tylko mi się to wydaje.  Jednym z moich marzeń jest właśnie poznanie tez piątki wspaniałych ludzi i kto wie może zaprzyjaźnię się z którymś z nich. Może w końcu znajdę prawdziwego przyjaciela…. Może…..


-------------------------------------------------------------------------
mam nadzieję, że się wam spodoba. proszę o komentarze i reakcje! zapraszam na moje pozostałe dwa blogi!

Carlos nie ma przyjaciela ;'(

2 komentarze:

  1. super ^^ a o kim to wkoncu bd ? ;*

    zapraszam do mnie mam nowy rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości, a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku